~SEEING IS BELIEVING!

Vettaikaran (Tamil)
"Vettaikaran" is an action film starring Vijay and Anushka. The film is said to have the usual commercial elements of any Vijay film and similar to his previous hit "Thirupachi". Vijay plays the role of an Auto driver and Anushka plays a medical student as his love interest.

Classification: PG13
Genre: Action / Romance
General Release Date: 18 Dec 2009
Running Time: 2 Hours 45 Minutes,
Distributor: Five Star
Cast: Vijay, Anushka Shetty
Director: Babu Sivan

Yaaa filem ni memang menarik,betul2 menarik perhatian aku...Tengok gaya hero jer da tau film ni penuh dengan aksi sumpah seranah,sepak terajang melayang jauh x hengat disamping "kejambuan " jalan critanya antara hero & heroin...
ramai giler orang malam tu yang majoritinya adalah bangsa india tapi tak kira laa crita apa kan,kita kan 1MALAYSIA;so kongsi bersama lee...ramai gak yang pelik bila aku tengok tentang film ni...so what,pe de hal...
FILEM: Avatar
ARAHAN: James Cameron
PELAKON: Michelle Rodriguez, Sam Worthington, Sigourney Weaver dan Stephen Lang
GENRE: Aksi / Sains Fiksyen
DURASI MASA: 161minit
TAYANGAN: 17 Disember 2009

Yaa kali ni aku gi tengok wayang sama member aku yang jarang amat berada di negeri kelahirannya ini;si HARO a.k.a. cikgu penan...pada awalnya ramai laa gak yang aku ajak sama tapi masing2 busy lee sesangat,lagipun ni kira terjah je,nak maghrib tu dapat idea sebegini rupa(memandangkan NURKASIH pun da takde now)...
filem start jam 9.20p.m.,ni laa kali ke-2 aku tengok wayang terkena full house,dapat seat baris 3 dari depan;mencanak lee gak leher untuk 2.5jam yang seterusnya...overall film ni memang buuueeessstttt!!!! memang kena dengan taste aku yang gemarkan film2 SCI-FI gini...kira cukup laa serba-serbinya pada film ni...
lebih kurang jam 12a.m. kitorang blah gi lepak kat mamak,mentekedarah jap
ni je menu aku...
Yaa...cikgu penan ni memang hebat dalam "melenyaplangsungkan" segala menu yang terhidang! baguih dok ada budak ni...penan makan western food!
Well dek kerana agak lama tak ketemu maka banyak laa gak yang kami diskusikan dalam pertemuan yang tak formal ini... Plan & re-plan apa yang aku & member lain cadang nak wat hujung minggu ni,cadangnya nak bowling lee gitu...borak,gelak tak hengat...tau2 daa jejak jam 2pagi...peh sok nak kijer lagi plak tu tapi maintain jela...
tapi....yelaa kan;bak kata orang;we propose,GOD dispose...
apa yang aku plan malam tu tak menjadi langsung pada hari minggu tu kerana...well takpe laa ku continue pada post yang lain...


RIZORM23: many of the topics that we discussed,makes me...grin...

1 comment:

  1. hampeh lu...kate gua cikgu penan... apepn avatar best... vettaikaran, ok la jgk...kot

    ReplyDelete

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers