~IN MEMORY...

Agak lama juga aku memikirkan samada untuk keluarkan@tak post ni...tiap kali cuba buat,tiap kali tu gak laa mata bergenang...sigh...


Ayah: “malam ni kita sama-sama “jaga” mak buat kali terakhir,ye...”


Semalaman tu aku rasa cam agak tenang,indah dalam hiba...aku dan adik,sambil2 mengalunkan bacaan Yasin,sesekali juga "mengerekot" di sisi mak;bagaikan anak kecil di sisi ibu yang mendodoikan mereka...sesekali aku memandang ke arah mak,sesekali juga aku mengharapkan mak “bangkit” semula,mengusap kepala anak2nya yang nakal ini...tapi tu semua takkan berlaku...
entahlaa,taktau nak kata pe lagi,tu jela,tak niat nak bebel banyak pun...

"Andai suatu hari nanti kamu kenal sungguh dengan Pencipta Kehidupan,pasti setiap detik kamu akan merindui saat sebuah kematian. Dan kita semua ini sebenarnya sedang berada dalam permulaan perjalanan sebuah akhiran"

RIZORM23: May you rest in Peace,till the end of the day,dear mak...with love from us all,our pray always for you...

2 comments:

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers