"BARA'AN" KITA2 JER...

semacam wujud 1 perasaan yg kurang enak bila aku pada mulanya mmg cam malas nak preview ni tapi dari tergantung gitu jer kisahnya,lebih baik aku teruskan...walaupun ia agak lewat disiarkan,maklum laa ia berlangsung pun pada malam raya ke-2 yg lepas...
macam tahun2 yang sudah,kitorang akan pakat ramai2 gerak dari setiap rumah member2 tapi pada kebiasaannya para lelaki jele yg semangat nak jayakan,yg girl?! nak komen banyak2 pun malas laa,siap ada yg tak bagi datang rumah,takut noo kitorang habiskan biskut konfleksnya agaknya(aku mmg hantu biskut ni)
so balik2 tiap tahun yang akan menjayakan program hanya orang yg sama jer,tak kisah laa asal masih ingat pada kawan2...start dari rumah mif tapi sorry laa mif,ku lupa nak amek pict kat tempat ko...terus je ke rumah shamsul & the family...















bini: kenapa laa asek muka yang sama,gaya sama je gini tiap tahun diorang ni?! bawa2 laa "orang" lain sama...
laki: nak wat cmna,da diaorang ni tak lekat jodoh...

(atas,kat rumah en.salman,juadah mee tomyam!)

(kat rumah aku,sori laa guys,mkn biskut sama air soya botol otai je...)

(rumah zaki,kek lapis spesel)

(rumah syadeq,biskut gak tapi kerepek dia banyak!!!)

rumah last malam tu kat tempat suhairi di pt.raja,masa ni da naik "lempoh" kerana penat makan...scene2 lain tak dapat digambarkan kerana atas dasar keselamatan bersama... alhamdulillah kita masih lagi dapat bersama tahun ni,harap tahun depan masih dapat sambut bersama lagi...

1 comment:

  1. hampeh lu, ble ms aku wt bisnes kek lapis...semprit tul...

    ReplyDelete

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers