PHONE CALL @ SMS



Kelmarin aku temankan temanku gi bayar bil tepon mobilenya,org banyak duit gitu laa guna bil jer,mudah katanya haaa… agak terkejut gak lee ku bila dengar total bil da sama cam gaji basic aku & dia,da cecah 3@4 angka,hui x agak2 tol(walaupun 2 termasuk yang tertunggak) tapi dia ‘cool’ jer,aku plak yang rs syg duit 2 heheheheheh…
Dia kata mmg da biasa lee banyak cm2,lebih2 lagi kerana dia yang rajin calling2 orang ( kiranya aku gak antara factor punca kenaikan yang mencanak itu) & oleh kerana itu gak blur laa ku bila ditujah dengan kata2 yang pedas;”nak harap orang lain call,jangan harap lee!!” yaa ini yang aku cuba sampaikan…
Ada pun diriku ini antara makhluk yang agak payah nak buat calling2 ni. Bukan lokek kredit tapi mengenangkan orang lain!! Meaning?! straight to the point laa,terlalu biasa laa bila ku buat panggilan akan ditujah dengan soalan “ADA APA? @ APA HAL?”,nampak sangat laa kawan2 ku now makin sibuk dengan rutin harian masing2… does this mean that I’m a person with nothing to do,else than busy thinking about others?! Pada kawan2 ku yang terasa aku mengganggu hidup korang dengan panggilan ku itu,ku betol2 laa mnta maaf,takde niat pun… kerana itu ku suka ber”SMS” jer,tapi gitu pun ada yang ngomel2 lagi,tak faham tol aku…memang payah nak jaga@puaskan hati semua orang,but that’s another story for another time…

2 comments:

  1. huhuh!..sapo la temanmu tu jang yerk?!kim salam dio yo....

    ReplyDelete
  2. insyaAllah akn ku smpaikan...(masak laa aku...)

    ReplyDelete

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers