MEMBER

Ramadhan kembali lagi,Alhamdulillah,ketemu lagi aku dgnnya…tapi bukan laa aku nak sangat crita pasal ramadhan ni,korang pun da tau sendiri kan… syukur tahun ke-3 aku kat tempat kerja ku ni,macam2 gak lee yang ku rasai…

Tahun ni tanpa segan silu ku berbuka di rumah sewa memberku,maklum laa ku kijer syif,bukan kilang2 jer ada syif,gomen sama gak…

Serumah mereka duk be2,so tak laa pack sangat rumah 2 tapi bila member2 lain ada sama,havoc laa gak jadinya(2 yang “show”). Sorang budak melaka & sorang lagi budak chaah(tapi dengar ada campuran sumazau,sejauh mana kebenaran 2 aku tak dapat nak pastikan…). Kedua2nya memang bachelor lagi,tapi apa yang buat ku rasa mereka ni bagus(bagus laa sangat…) ialah bagaimana mereka handle their life,smoothly done!!! Ye laa kan da hidup di perantauan kena laa pandai2 jaga diri. Ku sendiri pun tak tau diri ni boleh tak setanding mereka@ paling kurang pun mampu berdikari dengan baik(ada 2:dengan baik & yang terlingkup pun ramai gak) tapi mereka ni baguih dok ada haa…

Anyway thanx bro’s kerana benarkan aku tumpang kasih(hooohh da cam pe jer plak)next time ku datang lagi but anyway that’s another story,for another timebeing…


No comments:

Post a Comment

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers