~Dholan-dholan...

Alahai tertinggal plak pasal kisah ni…

Pada 29 April-1 Mei yang lepas,my beloved wife buat trip untuk anak-anak muridnya. Wife ku ni cikgu Pendidikan Khas,so spesel kes laa sikit bebudaknya gitu… Aku da tentu laa ikut sama,gi merayau beb,sapa yang taknak ikut huuuu… walaupun pada dasarnya masa ni belum gi honeymoon lagi tapi pada aku dapat gi berjalan-jalan sama dengan wife ku camni pun da kira ok laa…

Ku tengok bebudak ni semuanya bersemangat sungguh nak gi trip ni;mereka akan di bawa ke Petrosains,Suria KLCC…dek kerana dulu aku dah pernah gi,so takdelah terlebih excited,tapi yang buat aku rasa nak melompat kegembiraan bila dapat usya Kinokuniya!!! Peargh memang heaven laa tempat tu bagi ulat komik cam aku ni huuu… Pastu mereka di bawa ke Aquaria ( ok,kat sini aku ada jakun sikit bila tengok macam2 living creature dalam tu ).

Ok,but not that’s all folks…trip tak berakhir di situ saja…perjalanan masih jauuuuuuuhhhhhh….

The main place we’re visiting is Cameron Highland,teruja sungguh aku!!! Maklum laa tak pernah jejak ke sana… Punya laa sejuk peargh…mujurlaa ada heater untuk mandi…kitorang stay kat Sekolah Convent Cameron Highland. Selama 2 hari banyak laa gak tempat yang kitorang gi,tapi masing-masing lebih focus pada shoping je…aku taktau nak beli apa,last-last beli Cap je and buah tangan sesikit haa ngeee….

No comments:

Post a Comment

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers