PISSED OFF!!!

Emm post kali ni aku memang nak luahkan sikit perasaan yg terpendam...dan oleh kerana atas permintaan beberapa yang pernah terbaca sekejap post ni pd masa yang lepas tapi ku savekan semula,aku keluarkan lagi ni haaa ambek ko...
kot ada yg terasa hati ke dan yg sewaktu dengannye - sorry to said - mampos tak layan..

Kenapa aku selalu kesian sangat kat orang sampai diri aku sendiri jd pressure(press kalau x tolong rasa serba salah)... kenapa aku selalu mengalah sampaikan aku abaikan hal aku.. kenapa aku selalu MENJAGA HEARTY orang sampaikan aku abaikan HEARTY AKU... kenapa aku selalu bagi peluang kepada orang yg selalu ambik kesempatan...

Serius,aku ada hadnye... kawan makan kawan, kawan amek kesempatan, kawan lupa kawan... bila senang hilang ntah ke mana, bila susah baru cari... this things
happen again..again and again!!!!
adoi...

Adakalanya aku memang bengang. BILA SENANG ntah aku ni tak dianggap member kot?! Aku ni dianggap member bila da susah @ bila perlu.. merayu mintak tolong.. tapi nak wat macam mane sifat aku mudah kesian kat orang walaupun da banyak kali aku terkena... aku tak sampai hati nak cakap tak dapat tolong.. aku tak sampai hati nak cakap tak boleh nak bantu... setiap kali diminta tolong aku dgn spontan & jayanye ckp “ye boleh!!!”...

"InsyaAllah buat mase sekarang ni aku still takkan lupekan semua member yg pernah aku kenal dulu & kini...
InsyaAllah aku akan ingat DALAM SENANG atau pun SUSAH..
insyaAllah aku akan ingat sampai bila2...
sebab;
"korang semua dalam Hearty aku"

tp aku tak pasti la kalau korang pun begitu..sigh..."


emm tapi yang pastinya tak semua seperti yang kita harapkan.. nak buat macam mane kan.. manusia.. manusia tidak sempurna... tapi sebagai manusia kita ada akal dan fikiran.. takkan tak boleh nak wat improvement untuk diri sendiri...

RIZORM23
: Bikin panassss jer...I'm really "PISSED OFF!!!"...

2 comments:

  1. ..sahabat macam mutiara..nak dapatkannya perlu menyelam hingga ke dasar..itu pun belum tentu dapat mutiara..silap haribulan dapat pasir aje..jd, pandangla dengan mata hati.. carilah sahabat yng benar2 'mutiara'..

    ReplyDelete
  2. ~errr nak lg best cari permata yg hilang...

    ReplyDelete

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers