~SLLLUUUURRRRPPPP...NYUM3!!!

"Macam budak-budak!!!"

Ekspresi spontan yang biasa diterima tiap kali aku mula mengulumnya & sejurus itu juga aku akan mem"beta"; Aku peduli hape!!!...untung aku hisap benda ni,kot aku hisap rokok@benda haramjadah lain lagi laa tak berfaedah,betol kan...?! Lagipun mak pernah cakap;daripada membazir duit beli rokok,lebih baik beli makanan,lebih nikmatnya!!! lebih baik juga aku ikut kata mak!!!

(comel kan cat ni jilat lolipop,sama laa cam aku huuuuu...)

Adapun diri ini agak obses dengan lolipop ni...pantang nampak yang cambest mesti sambar!!! Bila nyonyot tu seakan ada ke"selamber"an;langsung buat deek jer dengan keadaan sekitar...tapi kebiasaannya ku beli yang murah2 jer,yang kaler2ful putar alam 2 idok lee ku brani nak menjamah memandangkan harganya yang mencanak...

Suatu malam tu aku dapat stok yang banyak dari Temanku yang sentiasa dikejauhan...terbelalak laa jap mataku apabila diri disogok dengan sebegitu banyaknya anasir ini...siap terpikir;boleh habis ke banyak gini?!
Tapi tak sangka dek kerana malam itu jua diriku telah di...hui panjang ceritanya,lain kali jele ku story...sigh...
Tapi kalau da "Hantu Jajan" tu konfem laa habis gak...Ini pun hanya tinggal sebahagian dari apa yang aku dapat hari tu... Anyway Thanx to Zie Viva untuk stok yang melampau ni,suka banget deh!!!

RIZORM23: Peringatan dari Kementerian Kesihatan Malaysia; "Kurangkan manis dalam sajian,tambahkan manis dalam senyuman!!!

No comments:

Post a Comment

~Road to Happiness

Daisypath Anniversary tickers